LÄS!

Hej på er!
 
Ni kanske har lagt märke till att bloggen ser waaaaay annorlunda ut än sist ni var inne? Ärligt talat är jag lite deprimerad, men så är livet. Har ändå försökt piffa till det lite igen. Anledningen till att jag fick ändra allting är att det efter att jag trixade med designen förra gången, tydligen inte har gått att kommentera, vilket jag (återigen ett STORT tack till dig) fick mejl om. Så jag fick helt enkelt återställa hela sidan och sen gick det inte att få in den gamla designen igen. -_-
Men det får se ut så här nu framtill jag orkar fixa med det igen. Det enda positiva just nu är att det går att 1. Kommentera igen! (Så snäääällla skicka lite kommentarer till mig!) OCH
2. Att kapitel 48 på They Don´t Know About Us - finns precis nedanför det här inlägget (så missa inte att läsa det!)
 
SÅ gå nu in och kommentera både det och ett av kapitlen på Something Great så att jag äntligen kan få en uppfattning om vad ni tycker om den novellen! =)
 
-J♥
 

Kommentarer :

#1: Anonym

har velat kommentera länge nu men det har inte gått :/ men iaf så har jag börjat lästa something great o den är jättebra så fortsätt uppdatera osånt bye

Svar: Åh tack så hemskt mycket. Jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan men ibland hinner jag tyvärr inte och då blir det lite uppehåll mellan kapitlen. Men era kommentarer gör verkligen att jag vill göra mitt bästa! :) kram
midnightmemoriies

skriven
#2: Em

åhhh så tur att du fixade det, ville inte maila ifall att det bara var på min dator det laggade:S

Alla delar du har skrivit har varit sjukt bra och gillar både den nya och gamla novellen sååååååååååååå mycket!:D

Längtar redan efter mer:')

skriven

Kommentera inlägget här :