HEJ :)

Hej på er! Ser att det fortfarande är en hel del som kikar in här! 😊 
Har så dåligt samvete över att bloggen har stått tom i så många månader, men livet har kommit i vägen och inspirationen trutit. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra. Jag skriver fortfarande men inte mycket och mest på nya projekt. Men jag avskyr att lämna er hängande för jag vet själv hur irriterande det är att inte få ett slut på berättelsen man följt under så lång tid, så jag kommer verkligen att försöka avsluta TDKAU.  

Över till något annat.. Vad tycker ni om Four? Vilka är era favoritlåtar? 
Jag gillade i princip hela albumet faktiskt, en eller två låtar som inte har fastnat men annars så... :) ❤

X




 


Kommentarer :

#1: Em

Det skulle vara kul om du skrev klart they don't know about us. Typ min favoritnovell of all time, och vill gärna att den ska få ett slut. Men annars får man väll fantisera:')

Älskar Fireproof, Night Changes, 18... med mera. Hela albumet är över förväntan enligt mig!

skriven

Kommentera inlägget här :