SOMETHING GREAT

 
 
 
They don´t know about us är inte den enda novellen jag jobbar med, men den är en av mina favoriter därför kom det sig att jag valde att börja publicera av den här. Men som ni har märkt är uppdateringen inte vad den en gång var vilket beror på att inspirationen och fantasin till den här novellen har försvunnit ner i ett mörkt hål någonstans - fast det är inte heller helt sant. Jag vet nämligen precis hur jag vill att hela historien ska utspela sig och jag har flera kapitel färdiga på uppföljaren som är tänkt att komma efter den här, men det har bara visat sig vara svårt att komma dit. Därför har jag nu planerat att parallellt med TDKAU, lägga upp ytterligare en novell vars namn är Something Great. Den är inte alls som They Don´t know About us, faktiskt totala motsatsen skulle jag vilja säga, men det är kul att skriva på den och jag hoppas att ni kommer att tycka om den ni också. Först funderade jag på att skapa ytterligare en blogg för den novellen men skippade snabbt den idéen, det blir bara förvirrande.
 
Headern kommer dock få stanna som den är nu, vilket jag tycker är jättetråkigt, hade ju gärna sett en egen för Something Great men jag har ingen möjlighet att ändra den för tillfället. Jag ska klura på om det går att ha för båda novellerna. Ha! jag fixade minsann in så att det blev en rullande header, wow cred till mig! Inte super proffsigt, och ni får säga till om ni tycker det är störande på något vis! om ni inte kan se förändringen uppdatera gärna sidan, så hoppas jag att det ska fungera.
 
Så vad tror ni? Kan det här bli en bra lösning på den dåliga uppdateringen?
 
En beskrivning av Something Great kommer att dyka upp inom kort tillsammans med ett första kapitel.So stay tuned!
 
 
 
 
-----------------------
 
Jag ser mycket fram emot det här och hoppas att ni tar väl emot den nya novellen också, precis som ni gjorde med TDKAU. Vilket jag vill tacka så hemskt mycket för. Finns nog inget bättre än att få positiva kommentarer på något man har skrivit och lagt sin själ i. Så tusen gånger TACK för det!
 
 
Vill dessutom uppmärksamma om att kapitel 46 till TDKAU finns nedanför det här inlägget!
 
Lots of love
J

Kommentera inlägget här :