WWATOUR2014 - WOW

 
Tusen gånger förlåt för att det är så länge sedan det dök upp ett kapitel! Saken är faktiskt den att jag skriver lite då och då men inte har kommit mig för att publicera det. Det blir ändring på det när jag kommer hem från Stockholm, I promise! 
 
----------
 
Men såååå the Big question! Hur många av Er var på friends arena antingen idag eller igår och såg de här fantastiska killarna? Jag ska erkänna att jag fanns på plats båda konserterna! Igår på läktare 1 närmast scenen och idag i sektion red! Och vi lyckades ta oss i princip ända fram till scenen! Vilken känsla, wow! Och vilka fantastiska grabbar! Dom sjunger så galet underbart att det borde vara olagligt! ;) och vilken show dom bjöd på! Det här kommer jag leva länge på, det kan jag lova! 
 
Lots of love
Julia


Kommentarer :

#1: My (1D Novell)

jag var där i fredags å de var en sådan underbar känsla, verkligen!! mådde så jävla bra när de kom ut på scenen!!

Svar: Gud vad kul! Eller hur, bästa känslan någonsin! Och jag tycker verkligen dom är så himla grymma live alltså! Helt galet! =)
Julia Andersson

skriven

Kommentera inlägget här :