INFORMATION

Hej vänner!
Ser att ni fortfarande kikar in här varje dag och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det inte dykt upp något kapitel på en vecka.
Saken är den att jag har fastnat, jag kommer inte någon vart med They don´t know about us - för tillfället. Har ju hela historien klar för mig men det kommer liksom inte ut i skriven form just nu. Har fortfarande några kapitel kvar som inte är publicerade här än, men sen är det slut. Frågan är om jag ska lägga ut dem och sen kanske lägga upp ytterligare en novell parallellt med They don´t know about us, så ni har något att läsa i väntan på fler kapitel? Och så hoppas jag på att få inspiration under tiden till att fortsätta. Eller blir det rörigt?
 
Har annars flertalet påbörjade noveller så då är bara frågan vilken jag ska välja, heh. Men har en ny jag jobbar på just nu som jag är ganska nöjd med faktiskt.
 
Jag får fundera lite på det här. Känns så himla tråkigt med They don´t know about us, eftersom det verkligen flöt på bra i början.
 
Men vad tycker ni? Det är ändå det viktigaste.
 
Kapitel 25 kommer oavsett vad, upp om några timmar! So stay tuned!
 
xx

Kommentera inlägget här :